دانلود اپلیکیشن اندروید CitizenChat دانلود

آفتامات

CitizenChat سیتیزن چت، دنیای امکانات خود را گسترش دهید، با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید، از مترجم آن استفاده کنید، پروژه ها یا ایده های خود را ارسال کنید، شغل یا تجارت خود را پیدا کنید.CitizenChat تجربه جدیدی از ارتباط با دوستان را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی های اصلی سیتیزن چت - CitizenChat:

  • چت ها: با ویژگی های جذاب و هیجان انگیز جدیدی که قبلاً در یک برنامه مشاهده نشده است با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. تصاویر، اسناد، یادداشت های صوتی، یادداشت های ویدیویی را به اشتراک بگذارید، تماس بگیرید و اکنون می توانید کلمات اختصاری جالب را با نام دوستان خود ایجاد کنید. مطمئن هستیم که شما آن را دوست خواهید داشت.
  • در مترجم: ترجمه منحصر به فرد ما در برنامه چت در برنامه به شما کمک می کند تا پیام های ارسالی یا دریافت شده را به بیش از 100 زبان ترجمه کنید. اکنون لازم نیست نگران درک نکردن پیامی باشید که دریافت کرده اید و تجربه خسته کننده انتقال به برنامه های مترجم برای ترجمه پیام. ما شما را تحت پوشش قرار دادیم
  • نزدیک من: این ویژگی به شما کمک می کند تا افراد نزدیک به مکان خود را کشف کنید. فقط یک درخواست اتصال ارسال کنید و بلافاصله متصل شوید. اکنون دوست یابی آسان است.
  • جستجوی جهانی (شهروندان): نه فقط افراد مجاور، اکنون می توانید به دنبال افرادی باشید که در سرتاسر جهان با سرگرمی های مشابه شما اقامت دارند و به زبان خود صحبت می کنند.
  • مشاغل: چرا فقط باید فقط با دوستان خود گپ بزنید؟ با CitizenChat اکنون می توانید فرصت های شغلی متناسب با نیازهای خود را جستجو کنید. آیا شغلی برای ارائه دارید؟ همچنین می توانید آن را به صورت رایگان ارسال کنید. کار را ارسال کنید، مستقیماً با متقاضیان صحبت کنید.
  • اطلاعات مشخصات: مشخصات خود را فوراً به روز کنید. دستاوردها و تجربه کاری خود را با اطمینان به نمایش بگذارید. این کمک می کند تا افراد اطلاعات بیشتری درباره شما داشته باشند و شما را به روشی بهتر درک کنند. همچنین می توانید تصاویر را در نمونه کارهای خود بارگذاری کنید.
  • مقدمه ویدئو: یک فیلم کوتاه در مورد شما تأثیر بسزایی در تماشای آن می گذارد. این در مورد شخصیت و اعتماد به نفس شما صحبت می کند.
  • اشتراک لحظات: اکنون تمام لحظات ارزشمند خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، روندهای مختلف را در جهان ایجاد و دنبال کنید و نظر خود را ابراز کنید.
  • و....


توضیحات فایل:
برای استفاده راحت تر از آفتامات ، از هیچگونه تبلیغاتی استفاده نمیکنیم .
در صورتیکه از آفتامات رضایت دارید ، از لینک زیر جهت حمایت از ما استفاده کنید :

15,000 تومان

25,000 تومان

49,000 تومان


دانلود اپلیکیشن نسخه اندروید

رمز فایل:

برای کپی رمز، کلیک کنید


نکات مربوط به این فایل

برای عضویت در خبرنامه فرم زیر را تکمیل نمایید.

لطفا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید

بررسی ها

5
4
3
2
1

0.0 امتیاز

474 بازدید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد، پرکردن موارد ستاره دار الزامی است