دانلود اپلیکیشن اندروید Etsy Buy Custom, Handmade, and Unique Goods دانلود

آفتامات

برنامه Etsy به شما امکان می دهد میلیون ها مورد منحصر به فرد را مستقیماً از طریق تلفن و رایانه لوحی خود خریداری کنید. چه برای لحظه های بزرگ و چه کوچک همه ما آن را داریم: کالاهای دست ساز ، کالاهای قدیمی ، کالاهای خلاقانه ، کالاهای سفارشی - برای همه چیزی وجود دارد. هیچ بازار خلاقی شبیه آن وجود ندارد. با استفاده از برنامه Etsy می توانید هدیه ای مناسب برای دوستان ، خانواده و همکاران خریداری کنید ، یا حتی چیزی برای خودتان دریافت کنید.با استفاده از برنامه Etsy ، کشف همه موارد دلپذیر ، شخصی و منحصر به فرد مورد نظر شما فوق العاده آسان است. مجموعه های انتخاب شده جواهرات دست ساز ، کالاهای قدیمی برای گنجه خود ، مبلمان سفارشی برای خانه خود ، وسایل روزمره آشپزخانه و حمام خود ، کیت های DIY برای کمک به جریان خلاقیت و موارد دیگر را مرور کنید.به علاوه ، هر زمان که یک روز بزرگ در راه است-عروسی ها ، سالگردها ، تولدها ، تعطیلات یا فارغ التحصیلی-Etsy مقصد اصلی هدایای مناسبت منحصر به فرد است.

ویژگی های Etsy

  • اقلام و مغازه های مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا بتوانید بعداً چیزهای بیشتری را که می خواهید کشف کنید. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و توصیه های شخصی تری را در آینده به شما ارائه می دهد.
  • هنگامی که فروشگاه مورد علاقه شما اقلام جدید اضافه می کند ، یا هنگامی که اقلام مورد علاقه شما به فروش می رسد مطلع شوید ، بنابراین پس اندازهای ویژه یا نسخه های محدود را از دست نخواهید داد.
  •  مستقیماً با صاحبان مغازه ها گپ بزنید و موارد را فقط برای شما سفارشی کنید. اکثر صاحبان مغازه ها به سرعت پاسخ می دهند و دوست دارند چیزی را فقط برای شما ایجاد کنند!
  •  خرید سریع و ایمن کالا با استفاده از مجموعه کامل گزینه های پرداخت ما ، از جمله Google Pay هنگام تسویه حساب ، آسان است.
  •  پیگیری سفارش می خواهید؟ هنگامی که سفارش شما ارسال می شود ، و حتی بهتر هنگامی که تحویل داده می شود ، به شما اطلاع می دهیم!
  •  Etsy در سراسر جهان صحبت می شود! می توانید به انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، هلندی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، لهستانی ، ژاپنی ، پرتغالی یا روسی فهرست کنید.


توضیحات فایل:
برای استفاده راحت تر از آفتامات ، از هیچگونه تبلیغاتی استفاده نمیکنیم .
در صورتیکه از آفتامات رضایت دارید ، از لینک زیر جهت حمایت از ما استفاده کنید :

15,000 تومان

25,000 تومان

49,000 تومان


دانلود اپلیکیشن نسخه اندروید

رمز فایل:

برای کپی رمز، کلیک کنید


نکات مربوط به این فایل

برای عضویت در خبرنامه فرم زیر را تکمیل نمایید.

لطفا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید

بررسی ها

5
4
3
2
1

0.0 امتیاز

772 بازدید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد، پرکردن موارد ستاره دار الزامی است