دانلود بازی Broyalty: Defend Your Castle برای اندروید دانلود

آفتامات

Broyalty: قرون وسطی در انتظار! بازی RPG همراه با نبرد تاج و تخت PVP و دفاع از قلعه به سبک کاسلوانیا. بدون هیاهو، قلعه خود را در جهان بسازید، جایی که یک شوالیه، یک شاهزاده خانم، یک پادشاه، یک عرصه و یک قلعه با هم به صورت مسالمت آمیز وجود دارند! از نبرد استراتژیک، حمله به قلعه و دفاع از تاج و تخت لذت ببرید.

به دنبال آن برو! قلعه بساز، بیکار نمان، بجنگ! قیام به شکوه؛ اجازه دهید پادشاهی شما ارتش بزرگی را که سزاوارش است داشته باشد! برای نجات شاهزاده خانم را به جنگ هدایت کنید!


نبرد پادشاهی قرون وسطایی آغاز شده است! یک استراتژی توسعه دهید، در دنیای جادویی Broyalty به یک پادشاه تبدیل شوید. یک پناهگاه قرون وسطایی بسازید، ارتشی از شوالیه های نجیب را جمع آوری کنید، نیروها و شخصیت های خود را ارتقا دهید و از پادشاهی خود محافظت کنید!


از سقوط در پناهگاه خود پنهان نشوید، دشمنان خود را برای دفاع از قلعه خود له کنید و شاهزاده خانم را نجات دهید! در عرصه مبارزه کنید، با اجنه، ترول ها و دیگر موجودات ساختگی روبرو شوید! در نبرد با جادوگران، جادوگران، جادوگران و مبارزان قدرتمند شرکت کنید، ماموریت ها را کامل کنید، قلعه خود را ارتقا دهید و جوایز سخاوتمندانه دریافت کنید.


خیلی ها نمی توانند در این دنیا زنده بمانند. بقای شما در تعادل بین زندگی و مرگ است! این یک چالش واقعی است، یک آخرالزمان قرون وسطایی، و پادشاه در خطر است! شما در شرف مواجهه با جنگ و نبرد هستید و به یک پناهگاه امن نیاز دارید. هر کسی می تواند حمله کند، و این به معنای هر کسی است: زامبی ها، انجمن های دشمن، یا یک امپراتور خارجی! یک قلعه تسخیر ناپذیر در پادشاهی شما قبیله شما را در این ماموریت بقا نجات خواهد داد!


حالا شما پادشاه یک قلعه قرون وسطایی هستید! دفاع از قلعه بر عهده شماست!
به یاد داشته باشید که بازی های استراتژیک نیاز به توجه زیادی به جزئیات دارند. منابع معدن را استخراج کنید و ارتش خود را برای شکست دادن دشمنان ارتقا دهید. اسلحه بخرید، سربازان خود را آموزش دهید، استراتژی توسعه دهید و قبل از شروع نبرد در مورد تاکتیک های خود فکر کنید. پیروزی هرگز آسان نیست.


سطوح را کامل کنید، در سراسر جهان ها سفر کنید، ماموریت های جدید را کشف کنید و در جنگ های جدید فرو بروید! در دوران تاریکی در جنگ پادشاهی پیروز شوید! در این بازی بقا از آخرالزمان جلوگیری کنید. برای زنده ماندن یک پناهگاه یا قلعه بسازید و تیم شما هرگز شما را فراموش نخواهد کرد، شوالیه شجاع!


از قلعه رویاهای خود دفاع کنید و شاهزاده خانم را نجات دهید!


RPG موبایل شامل قرون تاریک و قرون وسطی، ظهور امپراتوری، ساخت قلعه، نبردهای پادشاهی قرون وسطایی، نبرد برای بقا. یک افسانه باشید، یک ستاره فوق العاده باشید!


وب سایت رسمی: https://starkitstudio.com/
اختلاف: https://discord.gg/tmYrnPWKDZ
فیس بوک: https://www.facebook.com/broyaltygame
اینستاگرام: https://www.instagram.com/broyaltygame
توییتر: https://twitter.com/StarkitStudio


توضیحات فایل:
برای استفاده راحت تر از آفتامات ، از هیچگونه تبلیغاتی استفاده نمیکنیم .
در صورتیکه از آفتامات رضایت دارید ، از لینک زیر جهت حمایت از ما استفاده کنید :

15,000 تومان

25,000 تومان

49,000 تومان


دانلود اپلیکیشن اندروید نسخه ARMEABI-V7A

دانلود اپلیکیشن اندروید نسخه ARM64-V8A

رمز فایل:

برای کپی رمز، کلیک کنید


نکات مربوط به این فایل

برای عضویت در خبرنامه فرم زیر را تکمیل نمایید.

لطفا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید

بررسی ها

5
4
3
2
1

0.0 امتیاز

318 بازدید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد، پرکردن موارد ستاره دار الزامی است