دانلود نرم افزار کنترل سرعت فن و سخت افزار رایانه SpeedFan 4.52 دانلود

آفتامات

SpeedFan نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای نمایش ولتاژ ، سرعت فن و دمای رایانه است که می تواند به اطلاعات SMART برای دیسک های سخت که از این ویژگی پشتیبانی می کنند دمای دیسک سخت را نشان می دهد. SpeedFan کاملاً از دیسک های SCSI پشتیبانی می کند و حتی می تواند FSB را در برخی از سخت افزارها را نمایش و تغییر دهداز اینرو با استفاده از این نرم افزار میتوان سرعت فن (بسته به قابلیت های سنسور تراشه و سخت افزار شما) را با توجه به دمای داخل رایانه کنترل کرد و باعث کاهش نویز و مصرف شود.

ویژگی های نرم افزار:

رابط کاربری ساده: رابط این برنامه به زیبایی در بخش هایی تنظیم شده است که می توانید با استفاده از زبانه ها در بالای صفحه حرکت دهید. گزینه ها در اینجا شامل Readings است ، که شامل آمار مربوط به استفاده از CPU ، فن ، دما و موارد دیگر ، Clocks می باشد که به شما امکان می دهد ساعتهای مادربرد خود و داده های هوشمند را تنظیم مجدد کنید.

بخش نمودارها: همچنین یک بخش وجود دارد که به شما امکان می دهد نمودارهایی را برای تجسم داده های ضبط شده در مورد جنبه های مختلف رایانه خود ایجاد کنید. می توانید انتخاب کنید تا خوانایی از دما ، سرعت فن و ولتاژ را مشاهده کنید تا از نحوه روند این مقادیر با گذشت زمان آگاهی بیشتری کسب کنید تا بتوانید به سرعت تشخیص دهید که اشتباهی رخ داده است.

 

نکته(به مبتدیان توصیه نمی شود): درصورتی که هیچ اطلاعاتی درمورد سخت افزار کامپیوتر ندارید، استفاده از این نرم افزار و تغییر در تنظیمات سرعت فن و دیسک کامپبوتر خود ممکن است خسارات جبران ناپذیری به سخت افزار خود وارد کنید.


توضیحات فایل:
برای استفاده راحت تر از آفتامات ، از هیچگونه تبلیغاتی استفاده نمیکنیم .
در صورتیکه از آفتامات رضایت دارید ، از لینک زیر جهت حمایت از ما استفاده کنید :

15,000 تومان

25,000 تومان

49,000 تومان


دانلود نسخه ویندوز

رمز فایل:

برای کپی رمز، کلیک کنید


نکات مربوط به این فایل

برای عضویت در خبرنامه فرم زیر را تکمیل نمایید.

لطفا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید

بررسی ها

5
4
3
2
1

0.0 امتیاز

498 بازدید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد، پرکردن موارد ستاره دار الزامی است