دانلود MicroSoft Office 2019 2102 Build 13801.20266 مجموعه نرم افزارهای آفیس - برای ویندوز و مک دانلود

آفتامات

Microsoft Office یا آفیس ، مجموعه ای از نرم افزارهای اداری و کاربردی برای ویندوز است که شامل Microsoft Word ، Microsoft Excel و Microsoft PowerPoint و... می باشد. برنامه های Office با ویژگی های تخصصی تری مانند یک جستجوگر به طور قابل توجهی به داده های OLE و ویژوال بیسیک برای برنامه نویسی نزدیکتر شده اند.
Office نسخه اصلی و پرکاربرد، نسخه دسک تاپ است که برای رایانه های شخصی ویندوز و سیستم عامل های MacOS در دسترس است. همچنین آفیس دارای نسخه Office Online که در مرورگر وب اجرا می شود.

برنامه های زیر برای دسک تاپ Windows و macOS در دسترس هستند.

    Microsoft Word: نرم افزار پیشرفته برای تنظیم ویرایش حرفه ای متون و ذخیره آن به نسخه های مختلف همچون : PDF,txt,doc و... می باشد
    Microsoft Excel: یک ویرایشگر صفحه گسترده شامل جداول محاسباتی و .. میشود
    Microsoft PowerPoint: یک برنامه ارائه برای ایجاد نمایش اسلایدها از متن ، گرافیک و اشیاء است که می تواند روی صفحه، نمایش داده شود.
    Microsoft Outlook (نباید با Outlook Express ، Outlook.com یا Outlook در وب اشتباه گرفته شود): این سرویس شامل ایمیل ، تقویم ، مدیر وظیفه و bookmark و... میباشد.
    Microsoft OneNote: یک برنامه نوت بوک است که یادداشت های دست نوشته یا تایپ شده ، نقاشی ها ، برش های صفحه و تفسیرهای صوتی را جمع می کند. یادداشت ها را می توان با سایر کاربران OneNote از طریق اینترنت یا شبکه به اشتراک گذاشت.
    Microsoft Publisher: یک برنامه انتشار دسک تاپ برای ویندوز که بیشتر برای طراحی بروشور ، برچسب ، تقویم ، کارت تبریک ، کارت ویزیت ، خبرنامه ، وب سایت و کارت پستال ها استفاده می شود.
    Microsoft Access: یک سیستم مدیریت پایگاه داده برای ویندوز که ترکیبی از موتورهای ارتباطی Microsoft Jet Database Engine با رابط کاربری گرافیکی و ابزارهای توسعه نرم افزار است Microsoft Access داده ها را با فرمت خاص خود بر اساس موتور پایگاه داده دسترسی جت ذخیره می کند. همچنین می تواند مستقیماً به داده های ذخیره شده در برنامه ها و پایگاه های داده دیگر وارد یا پیوند دهد.
    Skype for Business: یک مشتری ارتباطی یکپارچه برای کنفرانس ها و جلسات در زمان واقعی ، تنها برنامه دسک تاپ مایکروسافت آفیس است که بدون زیرساخت شبکه مناسب مفید نیست و همچنین پیشوند "مایکروسافت" را به نام خود دارد.
    Microsoft Project: یک برنامه مدیریت پروژه برای ویندوز برای پیگیری وقایع و ایجاد نمودارهای شبکه و نمودارهای Gantt که در هیچ مجموعه ای از Office موجود نیست.
     Microsoft  Team: سکو که ترکیبی از گپ محل کار ، جلسات ، یادداشت ها و پیوست های شماست. مایکروسافت اعلام کرد تیم ها درنهایت جایگزین اسکایپ برای تجارت می شوند.
    Microsoft Visio: یک برنامه نمودار و فلوچارت برای ویندوز است که در هر مجموعه Office همراه نیست.

برنامه های تلفن همراه

Office Lens: یک اسکنر تصویر برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است. این اسناد را (از جمله کارت ویزیت ، کاغذ ، تخته سفید) از طریق دوربین ضبط می کند و سپس بخش مستند تصویر را صاف می کند. نتیجه می تواند به Word ، OneNote ، PowerPoint یا Outlook صادر شود یا در OneDrive ذخیره شود ، از طریق نامه ارسال شود یا در Photo Library قرار گیرد.
Office Remote: دستگاه تلفن همراه را برای کنترل نسخه های رومیزی Word ، Excel و PowerPoint به ریموت کنترل تبدیل می کند.


توضیحات فایل:
برای استفاده راحت تر از آفتامات ، از هیچگونه تبلیغاتی استفاده نمیکنیم .
در صورتیکه از آفتامات رضایت دارید ، از لینک زیر جهت حمایت از ما استفاده کنید :

15,000 تومان

25,000 تومان

49,000 تومان


نسخه ویندوز 64 بیتی

نسخه ویندوز 32 بیتی

دانلود نسخه مک

نسخه 2016

نسخه 2013

نسخه 2010

رمز فایل:

برای کپی رمز، کلیک کنید


نکات مربوط به این فایل

برای عضویت در خبرنامه فرم زیر را تکمیل نمایید.

لطفا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید

بررسی ها

5
4
3
2
1

0.0 امتیاز

2723 بازدید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد، پرکردن موارد ستاره دار الزامی است