دانلود اپلیکیشن اندروید Appso All social media and social networks دانلود

آفتامات

با نصب اپلیکیشن Appso روی گوشی اندرویدی تان همه رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی را در قالب یک برنامه روی گوشی دارید. برنامه به شما امکان می دهد از بسیاری از وب سایت های خبری ، آموزشی و ورزشی ، پیام های فوری در پیام رسان ، شبکه های اجتماعی مختلف و بازی های آنلاین بصورت همزمان بهره ببرید و حتی برای برای بازاریابی ، تبلیغات نیز از خود برنامه استفاده کنید.

ویژگی های appso

  • حداکثر 70٪ در حافظه تلفن خود ذخیره کنید. لازم نیست بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی را نصب کنید زیرا می توانید تقریباً 140 مگابایت را بر روی تلفن همراه خود تأمین کنید. دسترسی سریع به سایتهای تبلیغاتی مانند eBay و Admob و ارسال پیام دوستان از طریق پیام فوری.
  •  یک موتور جستجو در برنامه ارائه شده است. برای دسترسی آسان به همه شبکه های اجتماعی در یک برنامه. برای لذت بردن از تمام پیامک ها ، سایت های ورزشی بین المللی و پیام رسان تلگرام و همچنین تبلیغات. می توانید از طریق تلفن خود از برخی سایتهای آموزشی بازدید کنید.
  • تمام رسانه ها و شبکه های اجتماعی با شماره مخفی قفل شده اند. اطلاعات خود را محرمانه نگه دارید و از دسترسی دیگران به حساب همه شبکه های اجتماعی مانند Quora و LinkedIn … و غیره جلوگیری کنید.
  •  سایت های موردعلاقه خود را در جعبه مخصوص مرتب کنید.
  •  all social media apps in one app یک مرورگر خصوصی رایگان برای رسانه ها و شبکه های اجتماعی است. این برنامه رسانه های اجتماعی زیادی را همزمان در خود دارد و به شما امکان می دهد چت ، تماس های ویدیویی و پیام های فوری را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.


توضیحات فایل:
برای استفاده راحت تر از آفتامات ، از هیچگونه تبلیغاتی استفاده نمیکنیم .
در صورتیکه از آفتامات رضایت دارید ، از لینک زیر جهت حمایت از ما استفاده کنید :

15,000 تومان

25,000 تومان

49,000 تومان


دانلود اپلیکیشن نسخه اندروید

رمز فایل:

برای کپی رمز، کلیک کنید


نکات مربوط به این فایل

برای عضویت در خبرنامه فرم زیر را تکمیل نمایید.

لطفا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید

بررسی ها

5
4
3
2
1

0.0 امتیاز

395 بازدید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد، پرکردن موارد ستاره دار الزامی است