دانلود اپلیکیشن اندروید Zepp دانلود

آفتامات

برنامه Zepp ، که قبلاً به عنوان Amazfit شناخته می شد ، برنامه رسمی جدید دستگاههای مارک دار Zepp و Amazfit است. با بهبود تجربه کاربری و ویژگی های بیشتر نظارت بر سلامتی ، برنامه Zepp به یک پلت فرم دیجیتالی پیشرفته برای رفاه کلی تبدیل شده است. قابلیت های تجزیه و تحلیل داده های Zepp و سیستم الگوریتمی AI آمار و بینش جامع سلامت و تناسب اندام را ارائه می دهد.هدف Zepp با ایجاد یک پلت فرم مدیریت حرفه ای برای داده های سلامتی شخصی شما ، ارائه راه حل مدیریت سلامت دیجیتال به مشتریان ما در سراسر جهان است.

Zepp که در همه حالات زندگی روزمره مفید است ، دستگاه شما را از طریق تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته برنامه و الگوریتم های هوش مصنوعی به دستگاه شما به یک مانیتور بهداشتی قابل حمل تبدیل می کند. Zepp نه تنها برنامه های روزانه ورزشی شما را ثبت می کند و هرگونه تغییر در وضعیت جسمانی خود را به شما نشان می دهد ، بلکه بر اساس پارامترهای فیزیولوژیکی شما تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی ، جامع و واقعی انجام می دهد. بنابراین این برنامه قادر است هرگونه علائم هشداردهنده اولیه را ضبط کرده و راهنمایی های حرفه ای ارائه دهد و درک عمیق تری از سلامت خود به شما ارائه دهد.زپ معتقد است که اگر ما فناوری را در مدیریت سلامت خود به کار گیریم ، یک زندگی شاد برای همه امکان پذیر است. همانطور که در شعار ما "هر لحظه با شما" نشان داده شده است ، زپ در جستجوی این زندگی شاد شما را در تمام راه همراهی می کند.

ویژگی های Zepp

  • نمایش داده های سلامتی: Zepp داده های مربوط به وضعیت جسمانی شما مانند مراحل انجام شده ، ساعات خواب ، ضربان قلب ، کالری سوزانده شده ، ECG و SpO2 را ثبت می کند ، در حالی که تفسیرهای حرفه ای را در مورد این داده ها به شما ارائه می دهد.
  • تجزیه و تحلیل داده های ورزشی: Zepp همچنین می تواند هنگام تمرین ضبط کند و داده های مختلف را نشان می دهد ، از جمله یک مسیر دقیق و تجزیه و تحلیل داده های مختلف ورزش پس از آن.
  • دستیار مدیریت دستگاه هوشمند: Zepp می تواند برای مدیریت تنظیمات دستگاه های هوشمند Zepp و Amazfit مانند مدیریت اعلانات ، تعویض صورت ساعت ، مرتب سازی ویجت ، تنظیم اعلان تماس ورودی و تنظیم اعلان پیامک استفاده شود.


توضیحات فایل:
برای استفاده راحت تر از آفتامات ، از هیچگونه تبلیغاتی استفاده نمیکنیم .
در صورتیکه از آفتامات رضایت دارید ، از لینک زیر جهت حمایت از ما استفاده کنید :

15,000 تومان

25,000 تومان

49,000 تومان


دانلود اپلیکیشن نسخه اندروید

رمز فایل:

برای کپی رمز، کلیک کنید


نکات مربوط به این فایل

برای عضویت در خبرنامه فرم زیر را تکمیل نمایید.

لطفا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید

بررسی ها

5
4
3
2
1

0.0 امتیاز

3915 بازدید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد، پرکردن موارد ستاره دار الزامی است