دانلود بازی اندروید Lifeafter دانلود

آفتامات

جهش ها در دنیای قیامت اتفاق می افتد. انبوه زامبی ها از همه جهات در حال آمدن هستند. تخم های غول پیکر مرموز و نوع جدیدی از Infected ظهور می کنند.در دنیای قیامت که از کنترل خارج می شود، با هم زنده بمانید!

- بقای نیمه زامبی را تجربه کنید

سازمانی به نام «سپیده دم» از روز قیامت ظهور کرد. آنها ادعا کردند که انسان پس از گزیده شدن توسط زامبی هنوز فرصت دارد - با کنار گذاشتن هویت، ظاهر، توانایی های انسان و تغییر برای همیشه، به عنوان یک نیمه انسان-نیمه زامبی "The Revenant" زندگی کند.

خطرناک به نظر می رسد، اما اگر موضوع مرگ و زندگی باشد، چه چیزی را انتخاب می کنید؟

- ایجاد دنیای باز گسترده

از کوه برفی تا ساحل، از جنگل تا صحرا، از باتلاق به شهر... دنیای بزرگ قیامت پر از بحران است، اما امکانات بی پایانی نیز دارد.

هر گوشه از دنیای قیامت را با قدم های خود کاوش و شاهد باشید. در همان زمان، شما همچنین می توانید منابع را جمع آوری کنید و با سایر بازماندگان برای ایجاد زیرساخت، تقویت دفاع و دفع تهاجمات زامبی ها کار کنید.

- دوست شوید و با هم زنده بمانید

در طول کاوش روز قیامت با بازماندگان دیگری روبرو خواهید شد.شاید از این همه غرش زامبی ها و زوزه های باد شبانه وقتی که تنها سفر می کنید خسته شده اید. سعی کنید حرفتان را باز کنید، غذا را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، تمام شب صحبت کنید و تکه به تک با هم یک پناهگاه آرام ایجاد کنید.

- حفظ امید و اراده

وقتی قیامت فرا می رسد، زامبی ها همه جا هستند. نظم اجتماعی ناگهان فروریخت و دنیای آشنا عجیب شد. زامبی ها آرزوی سکونت انسان ها را دارند. آب و هوای سخت و منابع کم، حرکت را دشوار می کند. و همچنین جنگ قدرت بین نیروهای بازمانده وجود دارد......


توضیحات فایل:
برای استفاده راحت تر از آفتامات ، از هیچگونه تبلیغاتی استفاده نمیکنیم .
در صورتیکه از آفتامات رضایت دارید ، از لینک زیر جهت حمایت از ما استفاده کنید :

15,000 تومان

25,000 تومان

49,000 تومان


دانلود اپلیکیشن نسخه اندروید

رمز فایل:

برای کپی رمز، کلیک کنید


نکات مربوط به این فایل

برای عضویت در خبرنامه فرم زیر را تکمیل نمایید.

لطفا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید

بررسی ها

5
4
3
2
1

0.0 امتیاز

170 بازدید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد، پرکردن موارد ستاره دار الزامی است