دانلود بازی اندروید Clash Of Kings دانلود

آفتامات

کارناوال ششمین سالگرد Clash of Kings بنیانگذار بازی تلفنی جنگ و استراتژی اکنون باز است! در طول شش سال گذشته، کلش آف کینگز با تجربه استراتژی جنگی ناب و حماسی، گیم پلی متنوع و خلاقانه و محیط اجتماعی سالم و پایدار، حمایت بازیکنان را در سراسر جهان به دست آورده است. برای قدردانی از عشق، وفاداری و حمایت شما، سیستم و میدان نبرد کاملاً جدید و رفاه عظیم را در این جشن سالگرد آماده کرده ایم. در این جشن سالگرد ما مطمئن خواهیم شد که شما یک بسته کامل رفاهی دریافت خواهید کرد!

※ میدان نبرد جدید در گسترش سالگرد - سلطه جهانی یک گیم پلی جدید در میدان نبرد بر اساس تیم های تشکیل شده توسط واحدهای پادشاهی.

※ گیم پلی جدید در Anniversary Expansion - Knight System یک سیستم کاملاً جدید گیم پلی روزانه.

※ رفاه انبوه:

1. استخدام رفقا برای جمع آوری مجموعه فرشته

2. World Quest، رویداد Door Opening را تکمیل کنید تا جوایز نادر پوست را به دست آورید

3. فواره طلا، 6.6 میلیارد سکه طلا در انتظار شماست

جنگ ها ادامه دارد. نوادگان پادشاه قدیمی این تماس را از سرزمین CoK دریافت کردند. دروازه کاخ در آستانه باز شدن است. دریاهای اسرارآمیز جدید در انتظار پروردگار واقعی هستند.

CoK – 5 دلیل اصلی برای دانلود:

1. CoK را با اکشن نبرد MMO در زمان واقعی علیه هزاران بازیکن در سراسر جهان بازی کنید

2. در این بازی حماسی چند نفره آنلاین، پادشاهی ها را نبرد کنید، اژدهاها و دفاع های ارتش خود را ارتقا دهید، منابع را جمع آوری کنید و یک امپراتوری بسازید.

3. با قلعه، قصر یا پادشاهی رقیب مبارزه کنید و در دنیای فانتزی CoK حرکت کنید

4. استراتژی نبرد تاکتیکی MMO را در زمان واقعی بازی کنید و با دیگر لردها و رهبران اتحاد ایجاد کنید

5. در چهار تمدن کاملاً جدید، پادشاهی ها را فتح کنید و برای حفظ رتبه محبوبیت امپراتوری خود در میدان نبرد RPG و CoK آنلاین بجنگید.

در بازی آنلاین عظیم PVP با دیگر اربابان مبارزه کنید و جنگ به راه بیندازید. برای کنترل پادشاهی بجنگید، ارتشی بسازید و دفاع خود را با ارتقاء قلعه، قصر، اژدها و پادگان ارتش تقویت کنید تا حتی در برابر قدرتمندترین حمله PVE مقاومت کنید.

استراتژی زمان واقعی بازی کنید تا کنترل پادشاهی خود را تقویت کنید، تجهیزات خود را ارتقا دهید و در یک جنگ حماسی MMO مبارزه کنید تا از قلعه خود در برابر حمله دشمن دفاع کنید. با توسعه مزارع و کارخانه های چوب بری، منابعی را برای ارتش خود به دست آورید و کاخ خود را ارتقا دهید. اتحادهای استراتژیک با سایر رهبران ایجاد کنید و آنها را به نفع خود حفظ کنید.

اژدهاها را به سفر بفرستید تا هدایایی را برای پادشاهی خود به ارمغان بیاورند، از گیم پلی MMO RPG تاکتیکی برای جلوگیری از محاصره کاخ خود استفاده کنید، با دشمنان نبرد کنید و منابع کاخ خود را مدیریت کنید تا به یکی از قدرتمندترین لردهای امپراتوری Clash of Kings تبدیل شوید.

تمدن های جدید اژدها، وایکینگ، یاماتو و هواکسیا را کاوش کنید و تمام سرزمین های جدید را تسخیر کنید. با قهرمانان جدیدی که هر کدام با تخصص های خاص خود در دره باستانی مبارزه می کنند، این جنگجویان آزمایش شده نبرد آماده مبارزه شدید در دنیای فانتزی چند نفره در حال گسترش هستند.


توضیحات فایل:
برای استفاده راحت تر از آفتامات ، از هیچگونه تبلیغاتی استفاده نمیکنیم .
در صورتیکه از آفتامات رضایت دارید ، از لینک زیر جهت حمایت از ما استفاده کنید :

15,000 تومان

25,000 تومان

49,000 تومان


دانلود بازی نسخه اندروید

رمز فایل:

برای کپی رمز، کلیک کنید


نکات مربوط به این فایل

برای عضویت در خبرنامه فرم زیر را تکمیل نمایید.

لطفا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید

بررسی ها

5
4
3
2
1

0.0 امتیاز

156 بازدید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد، پرکردن موارد ستاره دار الزامی است