دانلود نرم افزار EF Commander 2021.02 مدیریت فایل دانلود

آفتامات

EF Commander نرم افزار مدیریت فایل بصورت پیچیده و چند منظوره می باشد که از مبتدی تا حرفه ای ، استفاده از آن بسیار آسان می باشد. پشتیبانی بیش از 400 فرمت فایل، همچنین فایل های تصویری و فیلم ها را مشاهده کرده و فایل های صوتی MP3 ، Ogg / Vorbis ، FLAC ، WMA و WAV را بدون نیاز به استفاده از نرم افزار دیگری پخش کنید. EF Commander در پس زمینه بی سر و صدا اجرا می شود ، اما به طور کامل در دسترس شماست. همچنین می توان پرونده ها را در بیننده داخلی ، در حالت نمایش سریع یا به عنوان عکس کوچک مدیریت کرد. تمام عملیات طولانی با چند وظیفه اجرا می شود. شما می توانید هر تعداد عملیات مختلف را به طور همزمان یا چندین نمونه از عملیات مشابه را اجرا کنید - به عنوان مثال ، می توانید چندین دستور "کپی" به طور همزمان داشته باشید.

قابلیت های نرم افزار EF Commander

  • دارای رابط گرافیکی
  • لینک مستقیم به PDA ها با Windows CE
  • سی دی و دی وی دی را مستقیماً از EF Commander رایت کنید
  • پشتیبانی از فایل های فشرده شده: 7-Zip ، ACE ، ARC ، ARJ ، BZIP2 ، CAB ، CPIO ، GZIP ، IMG ، ISO ، LHA ، RAR ، RPM ، SFX ، SQX ، TAR ، TAR.7Z ، TAR.BZ ، TAR.GZ ، TAR .XZ ، UDF ، WIM ، XZ ، Z ، ZIP ، Zip64


پس از نصب، نرم افزار موجود در پوشه KeyMaker را اجرا کنید و Generate بزنید و با استفاده از شماره سریال و ریجستر آی دی نمایش داده شده، نرم افزار را فعال نمایید.

توضیحات فایل:

پس از نصب، نرم افزار موجود در پوشه KeyMaker را اجرا کنید و Generate بزنید و با استفاده از شماره سریال و ریجستر آی دی نمایش داده شده، نرم افزار را فعال نمایید.

برای استفاده راحت تر از آفتامات ، از هیچگونه تبلیغاتی استفاده نمیکنیم .
در صورتیکه از آفتامات رضایت دارید ، از لینک زیر جهت حمایت از ما استفاده کنید :

15,000 تومان

25,000 تومان

49,000 تومان


نسخه ویندوز 32 بیتی

نسخه ویندوز 64 بیتی

رمز فایل:

برای کپی رمز، کلیک کنید


نکات مربوط به این فایل

برای عضویت در خبرنامه فرم زیر را تکمیل نمایید.

لطفا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید

بررسی ها

5
4
3
2
1

0.0 امتیاز

581 بازدید



ارسال دیدگاه

ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد، پرکردن موارد ستاره دار الزامی است